Nuffnang

Wednesday, December 10, 2008

Selamat Hari Raya Aidiladha

Tahun ni aku mcm tahun2 sblm ni beraya dekat KL gak sbb MIL aku mmg akan dtg KL beraya dgn anak2 dia...tapi raya tahun ni semua berkumpul dekat umah abg ipar aku kat ampang...tahun2 seblm ni kat umah aku je...ok la tu bertukar angin lak...tp tahun ni raya pertama hujan sepanjang hari so mood tuk raya kureng skt..yg ada mood utk tido heheheee....aku raya haji mmg tak semangat nak sambut pun sbb aku mmg tak leh dgr takbir raya mesti mengalir air mati tingat kan arwah mak aku..sebabnya masa mlm raya haji la mak aku meninggalkan aku sekeluarga...mmg sayu la klu teringat tambah2 dgr takbir yg sayup2 keudara...huby aku pun dah faham sgt...mmg berbeza dgr takbir raya aidilfitri dgn raya aidiladha ni(huhuhu kuar cite sedih lak)...so sambung blk, aku g ampang pun kejap je g utk mkn je heheheee....lps mkn semua cm lalok ngantuk je so huby ajak blk..sampai rumah apa lg layan mimpi je la sampai ptg...niat nak g umah abg kat semenyih pun tergendala terus...

Danish dgn cousin2,main je keje diorg tak kira masa.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...