Nuffnang

Tuesday, December 2, 2008

HANDBAG BARU LAGI

Aku ni mmg takleh la ckp takkan membeli atau soping hehehe…bak kata seli la confirm aku beli gak…selalunya benda tak berniat ni la akan jadi…kalau aku plan atau niat nak beli mesti takkan jumpa yang berkenan....Hbag ni aku beli masa g jusco seremban 2… mula2 plan nak beli kek tuk Danish je..sekali jln2 aku ternampak hbag ni ada promotion…yang menariknya dia dpt 1 set dgn purse…aku mmg tak leh tgk punya…bila tanya huby leh tak beli dia ckp suka hati la….aku kalau bab2 suka hati ni mmg suka sgt hati aku nak belinya hehehee….lain kali jgn ckp suka hati ckp je jgn so aku takkan beli whahaha so huby aku la yang salah sekrg hehehee…lps beli tu g umah SIL aku cite la akak mak mertua aku…sekali diorg berkenan lak…so aku terpaksa la g lg sekali ptg tu belikan tuk mak mertua dgn adik ipar aku punya lak….aku rasa mesti org pelik tgk aku beli sekali 2 hbag….dah la kaler lain2 nampak sgt cam beli tuk sendiri…..tp yang tak bestnya semua warehouse aku tak sempat g minggu ni….yang mmg aku plan nak g warehouse larrie…tp sbb masa tak mgizinkan so duit aku selamat hehehee…sapa2 yang g warehouse tu update la ye…


Ni la purse yang aku ckp free tu...huhuhu dgn hanya rege RM49 aku dpt 2 benda hehehee...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...