Nuffnang

Wednesday, December 31, 2008

Fenomena Tudung Awning


Huhuhuuu aku pun terpikat gak dgn tudung ni… walapun aku tak minat ekin tp sbbkan ramai sgt kt dlm forum cite pasl tudung ni buatkan aku teringin nak test pakai….mmg byk kali dh aku nak beli tp semua yg aku jmp agak mahal paling murah pun dlm RM40…tu yang buatkan aku pikir 10 kali nak beli….smlm entah kenapa huby ajak g uptown danau kota….mmg gila w/pun penat jalan2 kat Melaka tp leh trs g danau kota, masa tu dh kul 11pm….kitaorg klu benda yg last minit plan mmg jadi je….dlm tak larat tak larat tu sampai gak nun kat uptown heheheheee……mmg dlm kepala aku masa tu pkr walau cam mana pun klu jmp tudung tu aku nak beli…sekali tu masa msk satu kedai tudung tu diorg jual dlm Rm10-25 je….apa lagi mmg peluang keemasan la….tiba2 tingat kat SIL aku sbb sblm ni aku pernah sembng dgn dia pasal tudung ni, dia pun berminat gak…terus call Tanya nak ke tak, dia pun suh belikan 1 dulu nak test sesuai ke tak….masa ni aku Cuma beli 2 tuk aku dan 1 tuk SIL…dlm perjalanan blk aku pun dgn tak sabarnya test pakai hehehehee…mmg sesuai lak dgn bentuk muka aku takde la Nampak burukkan….huby pun cam suka aku pakai cam tu….lps test tu rasa rugi lak beli 2 je …so aku hint2 la huby konon2 nak ajak g lg nanti2….pastu aku pkr dh alang2 tak jauh lg baik patah je balik dari nanti kena g lagi….huhuhu mmg gila la huby lak ikut je ckp aku…masa tu pun dh kul 1am….disebab nak gak redah je la…tp masa ni aku trn sorang2 cam meraton lak aku jln sbb nak kejar tudung tu…so aku sempat rembat 4 helai lg 1 tu aku nak bg MIL…akhirnya dlm masa sehari dlm pikir2 10 kali nak beli aku dah ada 5 helai heheheheee…..skrg ni aku plan nak buat sendiri…sbb aku tgk cam senang je lgpun member2 dlm forum sbk buat DIY tudung ni…apa lg mesin jahit SIL aku ada so leh paw guna jab…tgu je kemunculan tudung yg aku buat sendiri je hehehe…dlm fikiran aku dh mcm2 design aku plan…so cayok… cayok…..

2 comments:

Awa Khuzailah said...

wahahah...sama la kite kak. huhu, xminat ekin pon tp nmpk cantik lak kalau pakai.mak saya pon pakai gak.wahahahha

Alida Ali said...

tu la suka je tgk...tambah sekrg dh murah...dulu mahal pikir 10 kali gak nak beli hehehehee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...