Nuffnang

Monday, November 24, 2008

Barang Free



Sabtu hari tu aku tlg SIL aku angkat brg2 yang masih tinggal dekat rumah lama dia...so mmg awl2 dia suh datang sbb nak bg langsir2 dia...so huby aku apa lg siap pesan jgn bg adik ipar dia ambik dulu tgu kami datang hehehee..sekali sbb aku sampai lmb, husband adik ipar aku lak ikut SIL aku so dia dah pilih apa dia nak...dah la langsir kaler hijau tu sesuai dgn umah aku sekali dia dah rembat dulu...huby aku pun tgk je la whahahaa...SIL aku ni mmg byk gila langsir dia ikutkan br 2 thn duk kat umah lama tu dh dekat 10 set langsir dia buat...kalau aku setahun sekali pun ssh...baru rancang nak ganti langsir baru sekali dia dah offer....mmg tak ckp byk la...tp sayangnya sliding door aku tak leh match lak saiz dgn langsir dia..sbb aku punya rail sliding door tinggi, kalau pakai dah cam pakai skirt pendek lak...so skrg tgh pikir cm mana nak buat...huhu lupa nak bgth aku amik 5 set langsir dia whahahaa...maklum la umah baru dia semua langsir made from eliza & macy utk satu tingkat je dah RM900..apa klass nak pakai langsir made from nagoya atau tewah ni heheheee...satu lagi kerusi bentuk tangan tu...dh lama sebenarnya aku berkenan tp tak beli2 lg...sekali dia ckp dia taknak gak suh kami bw blk...kiranya byk lg brg dia suh bw blk tp tak berbaloi aku nak sewa lori dgn brg yg nak angkut tu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...